Утром 12 декабря в работе национального оператора связи произошел масштабный сбой.
В 8 утра ситуацию прокомментировали в соцсетях компании:
“Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”, — говорится в сообщении на ФБ-странице “Київстар“.
Через четыре часа в компании официально заявили о мощной хакерской атаке.
“Сьогодні вранці ми стали мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги:
- мобільного зв’язку;
- доступу в інтернет.
Звісно, для нас це — виклик. Але зараз для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі ми:
- залучили представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб;
- працюємо над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
Найважливіше, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися нашими сервісами”, – сообщается на странице “Київстар” в Facebook.